Tip tapet:

Design:

Culoare:


Intrebari frecvente

  1. Ca arhitect sau designer, cum pot deveni partener Casa Royal?
    Nimic mai simplu – trimite-ne un e-mail la office@casaroyal.ro in care sa ne spui cate ceva despre tine si te vom contacta in cel mai scurt timp pentru a stabili o intalnire.
  2. Care sunt avantajele partenerilor Casa Royal?
    Odata ce ai devenit partener Casa Royal te poti bucura de niste avantaje exclusive, printre care:
    • Afli primul despre noile colectii si noile produse Casa Royal
    • Esti mereu la curent cu cele mai noi tendinte din industrie
    • Primesti gratuit cataloage si alte instrumente de lucru care te vor ajuta in relatia cu clientii tai
    • Ai acces in sectiunea dedicata exclusiv arhitectilor si designerilor de pe site-ul Casa Royal
    • Promovare in materialele publicitare (online si offline) ale Casa Royal
    • Spatiu lounge cu decor exclusivist in incinta magazinelor Casa Royal care poate fi folosit pentru intalnirile cu clientii tai
    • Discounturi preferentiale
    • Echipe profesionale Casa Royal care pot sustine oferta arhitectului sau designerului in fata clientului final.
  3. Ce tipuri de tapet comercializeaza Casa Royal?
    Casa Royal comercializeaza sute de modele si tipuri de tapet, din materiale dintre cele mai variate (de la vinil si hartie la matase), potrivite pentru orice camera a unei case, hotel sau cladiri de birouri. De asemenea, Casa Royal comercializeaza si alte tipuri de decoratiuni interioare si exterioare, vopsea decorativa, corpuri de iluminat, precum si mocheta.
  4. Cum se face livrarea produselor Casa Royal?
    In functie de produsul ales, livrarea se face:
    • In maxim 48 de ore oriunde in tara pentru produsele aflate pe stoc
    • In 10-20 de zile lucratoare pentru produsele care nu se afla pe stoc si care necesita o comanda speciala.
    In oricare dintre cele doua situatii, Casa Royal asigura transportul produselor in conditii de maxima siguranta si rapiditate la adresa indicata de cumparator.
    Casa Royal nu isi asuma responsabilitatea pentru intarzieri datorate unor factori in afara controlului nostru, cum ar fi: conditii meteo nefavorabile, accidente rutiere, calamitati sau alte motive care ar putea impiedica firma de curierat partenera sa livreze comanda in termenul indicat la preluare.
    In cazul in care comanda nu este ridicata in termen de 5 zile de la confirmarea livrarii, clientul isi va asuma obligatiile de plata pentru transportul tur-retur.
  5. Cum pot returna produsele?
    Conform legislatiei in vigoare, puteti renunta la produsul cumparat in termen de 30 de zile de la primirea acestuia, cu o notificare scrisa catre compania noastra in prealabil (ne rezervam dreptul de a nu accepta retururi care nu au fost precedate de o notificare scrisa).
    Suma platita va fi rambursata clientului in termen de 30 de zile de la primirea notificarii.
    Produsul returnat trebuie sa fie intact si in aceeasi stare in care a fost expediat. Nu se pot returna produse care au fost modificate la cererea clientului.
  6. Care este garantia produselor Casa Royal?
    Toate produsele comercializare de Casa Royal au conditii de garantie in conformitate cu legislatia in vigoare (legea 449/2003, O.G. 21/1992 si O.G. 174/2008) si cu politicile fiecarui producator in parte. Toate produsele sunt noi, provenite exclusiv din surse autorizate si in ambalajul original.
    In situatia in care un produs se defecteaza in perioada de garantie, clientul trebuie sa se prezinte cu acesta, bonul fiscal si certificatul de garantie la cel mai apropiat centru de service (lista cu centrele de service disponibile se gaseste pe certificatul de garantie).
    In cazul in care unui produs nu i s-a emis un certificat de garantie, acesta de bucura, conform legislatiei europene, de o garantie de 2 ani si poate fi inlocuit oricand in aceasta perioada doar pe baza bonului fiscal in cazul in care nu exista un centru de service autorizat sau produsul nu se preteaza la reparatii.